Over The World

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Autor Wątek: Rzeka  (Przeczytany 29515 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #420 dnia: Październik 26, 2014, 14:28:02 »

Zatkało mnie.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #421 dnia: Październik 26, 2014, 14:29:44 »

- Kurde. Teraz to mam przerąbane.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #422 dnia: Październik 26, 2014, 14:31:25 »


I co ja mam tera napisać? xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Cassandra

  • Użytkownik
  • Użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 76
  • Dead Or Alive
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #423 dnia: Październik 26, 2014, 14:33:45 »

Zmieniłam się w gronostaja i przysiadłam obok Karo.
Zapisane
"Zawsze należy brać pod uwagę najgorszy scenariusz, wówczas czekają
nas najwyżej miłe rozczarowania."

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #424 dnia: Październik 26, 2014, 14:34:08 »

- Y? Ale, że o so chozi?
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #425 dnia: Październik 26, 2014, 14:39:28 »

- Zanim wszystkie Karo zostały wymyślone i stworzone - bo my nie jesteśmy ot tak zwykłymi wilkami - została rzucona klątwa na naszego ojca-stwórcę, czaisz. Jeśli ja wydam naszą historię, co się jeszcze działo w pierwotnym życiu, jak byłyśmy wszystkie na raz, wtedy klątwa zacznie działać i ja będę ta zaklęta właśnie, bo jestem 'najstarszą', która żyje. Wtedy.. wtedy nie będę sobą. Będę krwiożerczą maszyną, która będzie chciała zatłuc wszystkich.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #426 dnia: Październik 26, 2014, 14:44:06 »

- Ale że teraz? - paczyłem się na nią zszokowany.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #427 dnia: Październik 26, 2014, 14:44:43 »

- W każdej chwili. Wystarczy, że cokolwiek wspomnę o historii, kaput.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #428 dnia: Październik 26, 2014, 14:45:46 »

Usiadłem.
- E... O historii, mówisz...?
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Cassandra

  • Użytkownik
  • Użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 76
  • Dead Or Alive
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #429 dnia: Październik 26, 2014, 14:47:23 »



1370- śmierć Kazimierza Wielkiego!
Ucieeekać... Historia została wspomniana!
Zapisane
"Zawsze należy brać pod uwagę najgorszy scenariusz, wówczas czekają
nas najwyżej miłe rozczarowania."

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #430 dnia: Październik 26, 2014, 14:57:28 »

- Tak, o historii.. - i tutaj wadera zaczęła się wahać. Zdradzić historię i być zła, czy nie? - Zostałyśmy stworzone. Znalazłyśmy się w krainie zwanej.. kurde, nie pamiętam, nie ważne. No i byłyśmy tam chyba księżniczkami, po kolei, byłam druga z najstarszych. Wszystko było dobrze, aż ojciec nie dopuścił się zdrady. I tak pojawili się bracia najstarszej Karo. Wszyscy, cała nasza rodzina została zesłana na ziemię. Była przepowiednia, że każda będzie się pojawiać jedna po drugiej, aż do dziewiątej, aż cały ród wyginie. Pierwsza Karo pojawiła się dobre parę lat temu. Miała.. no nie wiem, wychodziło na to, że 5 braci. Matka opuściła ich, więc Karo pełniła rolę jakby Kopciuszka. Wszyscy z niej drwili. W końcu mając kilka lat uciekła i trafiła do pierwotniaków. Dalej pewnie wiesz jak toczyła się jej historia. Zawsze była tym piątym kołem u wozu, jednak przez to, że zemściła się zabijając swego pierwszego partnera została zhańbiona przez stwórcę naszego stwórcy. Dlatego też, jeśli ja teraz mówię tą historię w skrócie stałam się zhańbiona i zaraz zmienię się w straszydło i będę pragnęła krwi was wszystkich - powiedziała spokojnie.
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #431 dnia: Październik 26, 2014, 14:59:02 »

Z minuty na minutę robiłem się coraz bardziej przestraszony, z niewiadomego mi powodu.
- A-ale... Skoro wypaplałaś, to się zmienisz?
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #432 dnia: Październik 26, 2014, 15:02:40 »

- Tak. I radzę Ci się schować. Syriusz też. Wiejcie czy coś. Nie wiem, co ze mną może być, ale będę pragnęła krwi. Nie wiem, czy to da się wyle.. - nie dokończyła. Wadera została sama z siebie uniesiona ku górze, chwila i.. z ładnej wadery została brzydka maszkara, nie wiadomo co to było dokładnie. Brutalnie została zrzucona na ziemię, zaczęła warczeć i obnażać kły, wyglądało to dość dziwnie przy czaszce bez futra..
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Cassandra

  • Użytkownik
  • Użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 76
  • Dead Or Alive
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #433 dnia: Październik 26, 2014, 15:09:08 »

Pisnęłam.

A Cassie nadal ma wzgląd w jej umysł... Trolololooll
Zapisane
"Zawsze należy brać pod uwagę najgorszy scenariusz, wówczas czekają
nas najwyżej miłe rozczarowania."

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #434 dnia: Październik 26, 2014, 15:24:31 »

Zerwałem się z ziemi i przywarowałem na ugiętych łapach. Plusem bycia martwym demonem jest to, że przynajmniej nawet z urwanym łbem bym żył.
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
avallonandaballava magicznydom wolodyjowskiego watahawykletych virtual-life