Over The World

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Strony: 1 ... 72 73 [74]   Do dołu

Autor Wątek: Spam  (Przeczytany 72896 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1095 dnia: Czerwiec 23, 2015, 11:22:49 »

xD
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1096 dnia: Czerwiec 23, 2015, 15:31:31 »

Cu robisz, Szyru? ;^;
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1097 dnia: Czerwiec 28, 2015, 14:47:25 »

Bioły Syrze... Czy to nie są przypadkiem Rumpelsztyk i Belle? O^e
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1098 dnia: Czerwiec 28, 2015, 17:38:10 »

Owszem, niepodobni, ale jak najbardziej oni ;-;
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1099 dnia: Lipiec 15, 2015, 18:05:05 »



Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1100 dnia: Lipiec 19, 2015, 21:44:32 »

Szyru, pacz, co żem znalazła...xD
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1101 dnia: Lipiec 21, 2015, 21:03:05 »

Ian, jakżeś dał te mapy? O^o
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1102 dnia: Sierpień 02, 2015, 10:54:31 »

Na statku? ;-; Dał ramkę na przedmiot i na to mapę ;-;
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1103 dnia: Wrzesień 21, 2015, 16:28:51 »

Historię porwania Persefony hymn homerycki opowiada nam z wielkim kunsztem. Jej matka jest gdzies daleko. Albo może raczej to córka odeszła daleko, w jakieś ustronne miejsce, gdzie bawi się i zrywa kwiaty z córkami Okeanosa. Zgodnie z wolą Zeusa, ziemia wydała cudowny kwiat, jakiego jeszcze nikt nie oglądał. Persefona zrywa go, a wtedy kwiat okazuje się być narcyzem, który symbolizuje bogów podziemii. Ziemia rozstępuje się, wyjeżdża z niej Hades na złotym rydwanie i uprowadza córkę Demeter. Helios, Słońce, słyszy i widzi wszystko. Jako ostatnia głos Persefony słyszy Demeter. Zrywa sobie z głowy welon, spowija się w szaty żałobne i przez dziewięć dni i nocy, nie jedząc ani nie kąpiąc się, błądzi z dwiema płonącymi pochodniami w dłoniach. Demeter ukrywa się w świątyni, pogrążona w smutku i żałobie, jednocześnie powstrzymując wzrost roślin na ziemi. Bogowie nie dostają już ofiar, póki Zeus nie wysyła Hermesa do świata podziemnego, aby Hades oddał Persefonę jej matce. W hymnie homeryckim Persefona odprowadzona jest do matki tak, jak została porwana - na wozie Hadesa. Usłyszawszy od Hermesa postanowienie Zeusa, Hades udaje jak najszczersze posłuszeństwo. Ukradkiem jednak daje Persefonie do zjedzenia owoc granatu, wiedząc, że skutkiem tego powróci ona do podziemii na trzecią część każdego roku. Ostatnie wersy hymnu mówią o szczęśliwym połączeniu matki i córki.
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1104 dnia: Wrzesień 21, 2015, 16:59:15 »

Według mnie, ważniejszy jest sukces w cierpieniu, niż walka o ideały.
Marsjasz, mimo że pozornie przegrał pojedynek z Apollem, tak naprawdę
pokonał go, kiedy bóg obdzierał go ze skóry, pewny swego zwycięstwa.
Umierając, Marsjasz stworzył sztukę, jakiej ludzie ani bogowie jeszcze
nie słyszeli. Lepiej jest bowiem umrzeć w walce, a umierając wygrać,
niż walczyć o coś, czego nie jest się w stanie zrobić.
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1105 dnia: Wrzesień 21, 2015, 17:07:55 »

Według mnie, ważniejszy jest sukces w cierpieniu, niż walka o ideały. Marsjasz, mimo że pozornie przegrał pojedynek z Apollem, tak naprawdę pokonał go, kiedy bóg obdzierał go ze skóry, pewny swego zwycięstwa. Umierając, Marsjasz stworzył sztukę, jakiej ludzie ani bogowie jeszcze nie słyszeli.  Bóg triumfuje w konkursie, ale przegrywa pod wpływem krzyku cierpiącego. Widać więc, że tak naprawdę zwycięzcą pojedynku jest Marsjasz. To on wygrał moralnie. Jego sztuka, w przeciwieństwie do sztuki Apolla, jest szczera. Lepiej jest bowiem umrzeć w walce, a umierając wygrać, niż walczyć o coś, czego nie jest się w stanie zrobić.
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Syriusz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 328
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1106 dnia: Październik 25, 2015, 11:13:19 »

6671894640346020928
5112049787330 - góra
princessa / Princessa
Zapisane
Jako człowiek:                                             Bezan:

Alex

  • Użytkownik
  • Nowy użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Spam
« Odpowiedź #1107 dnia: Sierpień 07, 2019, 20:43:29 »

Zapisane
Strony: 1 ... 72 73 [74]   Do góry
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
super-krasnale bcpoland swiatmody skandynawistyka jamaiworld