Over The World

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Autor Wątek: Corhiberna  (Przeczytany 660 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Corhiberna

  • Użytkownik
  • Nowy użytkownik
  • ***************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Corhiberna
« dnia: Sierpień 20, 2014, 09:18:02 »

Imię: Imie jest łacińskie oznaczające ''serce zimy''- Corhiberna
Nazwisko:...(Nie zna)
Płeć:Kobieta
Wiek:Już ponad 100 lat... nie liczy już,lecz nadal wygląda jak osiemnastolatka.
Czym/kim jesteś?:Corhiberna to demon,ale nie jest zwyczajnym demonem-to demon zimy,pani zimy.
Z jakiego forum jesteś?:Mirabilis!
Charakter:Czorhiberna jest w typu pesymistki. Dziewczyna ma negatywne podejście do przyszłości, życia, siebie, jak również do codziennych spraw. Cechuje ją słaby układ nerwowy, posiada powolne, słabe, ale długotrwałe reakcje uczuciowe. Corhiberna miewa kłopoty z podejmowaniem decyzji oraz brakuje jej wiary w siebie. Jest wrażliwa na krytykę, dość obraźliwa i nerwowa. Ma skłonności do zadumy, jest raczej spokojna i wyciszona, mało elastyczna w działaniu. Często marzy i oddaje się zadumie.Corhiberna bywa pełna skrajności, silnie przeżywa zarówno uniesienia emocjonalne, jak i depresje, stany obniżonego nastroju.Dziewczyna jest raczej osobą, która jest skłonna do rozmyślań, wiele filozofuje i zajmuje się "drugim dnem" problemu. Podchodzi do życia poważnie, jest twórczy, ma zdolności artystyczne. To perfekcjonistka z umysłem analitycznym, dobrze zorganizowana, szczegółowa, surowa wobec siebie i innych, planująca, przewrażliwiona i nieufna. Jest w stanie podporządkować się regulaminowi. Cor jest ostrożna w trakcie doboru przyjaciół, ale wówczas jest skłonna do poświęceń. Sumienna, wrażliwa na problemy innych ludzi, umiejąca ich uważnie słuchać. Nie lubi znajdować się w centrum uwagi, źle znosi krytykę i doszukuje się jej w osobistych, nawet mniej groźnych uwagach.
Ulubione zajęcia: Mrożenie wszystkiego,spacery i robienie zdjęć.
Informacje dodatkowe:Corhiberna jest blada,ale tylko dlatego,żę na słońcu topnieje (dosłownie...), kiedy jest zimo,jej jest ciepło,więc nie zakłada grubych ubrań,ale by nie zbudzić podejrzeń woli się nie wyróżniać.
Gdzie mieszkasz?:Pałac *.*

Corhiberna jako dziewczyna : (Avek)

Corhiberna jako pani zimy:
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2014, 09:53:50 wysłana przez Corhiberna »
Zapisane

Karo

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
    • Zobacz profil
Odp: Corhiberna
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 20, 2014, 11:49:51 »

Yay! Miło mi powitać nowego gracza! ^.^
Obstawiam, że jesteś już ogarnięta w sprawach forumowych. Pałac już zakładam, a Ciebie zapraszam do fabuły :)
Zapisane
Imię:
Karo. Jest to skrót od imienia Karoiiina.

Wiek:
3 lata.
3 lata | 27 dzień | 3 część

Moce:
1. Magia - potrafi czarować, jednak musi znać zaklęcia i nie może stworzyć coś z niczego
2. Sokoli wzrok - gdy powie 'wzrok' może zobaczyć coś za ścianą, coś oddalonego do 20 km, wnętrzności innych stworzeń, wnętrza budynków itp. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
3. Świecenie - gdy tam, gdzie właśnie jest wadera, pojawi się inny wilk, jakaś część jej ciała zaczyna świecić na niebiesko Nie kopiować! Kopiowanie karane!
4. Zmiennokształt - może przybierać postać innego zwierzęcia lub czegokolwiek
5. Ożywianie rzeczy wyobrażonych - jeśli wyobrazi coś sobie i powie 'stwórz', to ta rzecz pojawia się Nie kopiować! Kopiowanie karane!
6. Burzliwość - podczas napadu złości może władać burzą, która nagle się pojawia, 'zżera' to dużo energii Nie kopiować! Kopiowanie karane!
7. Wielożytność - może być w wielu miejscach naraz..
8. Syreni śpiew - jej śpiew jest magiczny: może władać (przejmować kontrolę) podczas śpiewu nad innymi wilkami/ludźmi na 1 godzinę.. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
9. Władanie żywiołami - sam wiesz
10. Wytwarzanie niewidzialnej tarczy, dzięki której nikt mnie nie widzi/czuje.. - gdy tego chce, pojawia się tarcza. Nikt mnie nie może zobaczyć ani wyczuć. Nie kopiować! Kopiowanie karane!
11. Teleportacja.

Partner:
Ian.

Potomstwo:
Nein, bo jeszcze Ian zemdleje.

Rodzina:
Brat bliźniak: Haru.

Przyjaciele:
~ Slash;
~ Syriusz (xD).

Wrogowie:
Nein ._.

Jako czuowiek:

Ian

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********************
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1038
  • .:You better watch your mouth, sunshine:.
    • Zobacz profil
Odp: Corhiberna
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2014, 11:50:45 »

Bym się przywitał, ale bo mi sie to chce? ;^;
Zapisane
Ian | Gareth - KP



~ Ian ~

~ Basior ~

~ 105 lat, wygląda na 5 lat ~
~ 4 lata/ dzień 21/ część III ~

~ Spokojny, dobry rozmówca, ostrożny, opiekuńczy, inteligentny, cierpliwy, rozważny, otwarty, sarkastyczny, niezależny, lojalny. ~


1. Uzdrawianie dotykiem - poprzez dotyk może kogoś uzdrowić
2. Władanie żywiołami - władanie siedmioma żywiołami: czterema podstawowymi, czyli ogniem, wodą, ziemią i powietrzem oraz trzema dodatkowymi, duchem, czasem i eterem, czyli światłem gwiazd. Z eteru jest taka jakby dodatkowa moc. Nie kopiować!
3. Materializacja - może stworzyć przedmioty i stworzenia wymyślone przez siebie, jak i to, co istnieje na prawdę.
4. Plastique - za pomocą dotyku może zmienić dowolną rzecz w ładunek wybuchowy. Nie kopiować!
5. Metallic - może zmienić powierzchnię swojego ciała w metal. Nie kopiować!
6. Tunderbolt - władanie piorunami. Nie kopiować!
7. Firestorm - władanie ogniem, jego włosy, ogony i przednie łapy mogą się zapalić. Dzięki tej mocy może również latać, wyrastają mu ogniste skrzydła. Nie kopiować!
8. Venome - może zmienić swoją krew w truciznę bądź jad. Nie kopiować!
9. Moce mentalne - czytanie w myślach, hipnoza, sprawianie bólu za pomocą umysłu, empatia itp. Cały mentalny pakiet. Nie kopiować!
10. Zmiennokształt - może zmienić się we wszystko, rośliny, zwierzęta, przedmioty. Wszystko.
11. Magia - za pomocą magii może coś stworzyć, wylewitować itp.
12. Nadnaturalna szybkość - poruszanie się szybciej niż światło. Taka turkusowa smuga. Nie kopiować!
13. Klonowanie się - może zrobić dowolną ilość swoich kopii, każda będzie robić to, co każe prawdziwa postać. Wszystkie wyglądają tak samo.
14. Teleportacja - pojawianie się w każdym miejscu na ziemi, pod warunkiem, że wyobrazi sobie to miejsce, lub jakąś rzecz z nim związaną.
15. Nieśmiertelność - nie starzeje się i nikt nie może go zabić.
16. Bezmysł - nikt nie może go wyczuć, zobaczyć ani usłyszeć.
17. Kurukal - władanie 'odwróconymi' żywiołami. Ognistą wodą, czy też lawą, mgłą, zimnym ogniem, błotem, bagnem, pogodą. Nie kopiować!
18. Hipnoza - pozbawianie kogoś własnej woli. Może kazać komuś robić wszystko to, czego on chce. wystarczy, że spojrzy komuś w oczy.
19. Kriokineza - może obniżyć bądź podwyższyć temperaturę swojego ciała, ale również innych stworzeń, roślin, czy przedmiotów.


~ Karo ~

Rodzina:
~ Gareth, Ditzzi, Klini, Amberlina, Kinari, Lefa, Stormakina, Hita, Eris i Daniel ~


Siła: 694
Zręczność: 494
Szybkość: 696
Czujność: 494
Odwaga: 494
Moce: 694


~ 700 ~

Ian i Gareth

Gareth jako wilk:

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
arminair watahaczystejkrwi kociakowo griffonsslupsk ania2018